El documental Paraísos de Barrio, en què hi col·labora el CITM, s’emet a l’espai de TVE El Escarabajo Verde

El programa, que porta per nom Paraísos de Barrio, va consistir en una sessió fotogràfica simulada, amb els equips fotogràfics del mòdul de Fotografia Moda. L’espai es va gravar al tram del Parc Vallparadís que hi ha just davant del Campus UPC a Terrassa, un espai verd al bell mig de la ciutat que acull infinitat d’activitats i que, en aquest cas, va servir per exemplificar la connexió entre la vida urbana i la Universitat.

L’emissió principal es realitzarà aquest proper divendres 19 d’abril, a les 18.30h, per la 2 de Televisió Espanyola. Es tornarà a reemetre pel mateix canal, el diumenge 21, a les 13.30h. Pel canal 24h, el programa s’emetrà també divendres a les 15.00h. Si no podeu veure-ho en directe, a partir de dilluns 22 d’abril, l’espai es podrà veure on-line al web de l’espai televisiu El Escarabajo Verde.