Els treballs de micromapping, projectats al hall Àgora CITM

En el marc de l’assignatura de Creativitat Digital, matèria optativa compartida pel grau en Disseny, Animació i Art Digital i pel grau en Multimèdia, els estudiants han elaborat 6 projectes de micromapping, que des del dimecres 22 de febrer fins al 16 de març es podran veure projectats a l’espai del hall Àgora CITM.

L’objectiu d’aquest projecte és que els alumnes treballen tant la part tecnològica com la part conceptual del micromapping, experimentant amb la creativitat i la tècnica de generar continguts en aquest format audiovisual. La presentació de treballs al professorat es va fer fa uns dies també a pantalla expositiva del mateix hall i es va projectar sobre superfícies amb volums construïdes pels mateixos estudiants.

Els professors de l’assignatura són Fran Pinel i Miquel Bigas, encarregats d’apropar als alumnes aquesta tècnica i animar-los a experimentar amb les noves possibilitats de comunicació visual que ofereix.

Els treballs podran veure’s al hall CITM els següents dies: 22 i 23 de febrer; 27 i 28 de febrer, 1 i 2 de març, 6 i 7 de març, 9 i 10 de març, 13 i 14 de març i 15 i 16 de març.

No us ho perdeu!