Èxit de participació en el darrer CITM FEST on varem gaudir dels millors treballs dels alumnes.

Des de primer curs fins als Projectes Finals de Carrera, els alumnes dels dos Graus, Multimèdia i Fotografia i Creació Digital, varem oferir una selecció de treballs desenvolupats en les diferents assignatures realitzades durant el curs 2008/09. També es varen presentar treballs personals realitzats pels mateixos alumnes així com les col.laboracions que realitzem amb diferents institucions com el Gran Teatre del Liceu i el Festival de Jazz de Terrassa.
Un dels punts a destacar ha estat l’alt nivell dels treballs dels alumnes, la qual cosa confirma la seva preparació per a la integració en el món professional.