Èxit de participació en les activitats del CITM al Saló de l’Ensenyament 2013

Les activitats de dinamització del Saló de l’Ensenyament d’aquest any han destacat per un taller de realitat augmentada que permetia generar una captura en 3D del rostre de les persones participants i visualitzar-lo amb realitat augmentada. Una complexa tècnica que es fa senzilla a través de l’aplicació per smartphones i tablets que han desenvolupat tres ex-alumnes del CITM, Alguer Galceran, Adrián Morán i Miquel Canal, dissenyadors gràfics i creadors de l’empresa Sinblink, impulsors d’aquesta activitat. L’experiment ha despertat un gran èxit, doncs fusiona dues tècniques: la captació d’imatge en 3D i la realitat augmentada.

Els videojocs també han tingut un protagonisme especial aquest any al Saló de l’Ensenyament. Una mostra de videojocs creats per alumnes del CITM i un taller que permetia crear i dibuixar personatges d’animació amb les tabletes Wacom ha concentrat l’interès de molts joves que s’han apropat a les activitats del Saló. Fins i tot el vicerector de la Universitat de Beijing (Xina), molt interessat per l’ aposta el CITM amb les noves tecnologies, va visitar l’estand per conèixer en el desenvolupament d’aquestes activitats que fusionen creativitat i innovació tecnològica.