El CITM ja prepara la seva participació al Saló de l’Ensenyament 2013

Com cada edició d’aquesta fira d’orientació formativa, el Centre disposarà de dos unitats: un estand de dinamització i un altre informatiu.

A l’estand de dinamització, tots aquells estudiants que s’hi apropin podran testejar de primera mà les darreres novetats en aplicacions multimèdia, postproducció i imatge que s’estan desenvolupant als estudis del Centre. En concret, aquest any, hi haurà dos activitats: una mostra de videojocs i personatges creats en directe per alumnes del CITM; i un taller de retrat amb realitat augmentada, que permetrà capturar les característiques facials d’una persona i generarà una imatge 3D del seu rostre.

A l’estand informatiu, s’oferirà atenció personalitzada a totes aquelles persones interessades en rebre més informació sobre els estudis de Grau del Centre: el Grau en Multimèdia i el Grau en Fotografia i Creació Digital, així com dels postgraus d’especialització.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb