El CITM ja prepara la seva participació al Saló de l’Ensenyament 2013

Com cada edició d’aquesta fira d’orientació formativa, el Centre disposarà de dos unitats: un estand de dinamització i un altre informatiu.

A l’estand de dinamització, tots aquells estudiants que s’hi apropin podran testejar de primera mà les darreres novetats en aplicacions multimèdia, postproducció i imatge que s’estan desenvolupant als estudis del Centre. En concret, aquest any, hi haurà dos activitats: una mostra de videojocs i personatges creats en directe per alumnes del CITM; i un taller de retrat amb realitat augmentada, que permetrà capturar les característiques facials d’una persona i generarà una imatge 3D del seu rostre.

A l’estand informatiu, s’oferirà atenció personalitzada a totes aquelles persones interessades en rebre més informació sobre els estudis de Grau del Centre: el Grau en Multimèdia i el Grau en Fotografia i Creació Digital, així com dels postgraus d’especialització.