Participa en el nou disseny de les ampolles de Font Vella amb el concurs Sed de Vivir

La proposta premiada aconseguirà que el disseny estigui fabricat i es distribueixi massivament, fent que el nom de l’alumne i l’escola surtin publicats en els milions d’ampolles que es produiran, al voltant de 3.500.000 unitats. Les ampolles es posaran al mercat entre juny-juliol de 2013 i la remuneració econòmica serà de 3.000 euros per alumne guanyador. Hi ha 8 premis de 3.000 euros cadascun, repartits entre Madrid i Barcelona.

L’objectiu és apropar els estudiants al món professional, amb un concurs ple d’optimisme que contagiï aquesta “sed de vivir”, tot donant-los l’oportunitat de participar sobre un briefing real i, en cas que siguin guanyadors, estar immersos en un treball d’industrialització i producció de la seva obra.

Més informació a:

www.seddevivir.com/

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb