Participa en el nou disseny de les ampolles de Font Vella amb el concurs Sed de Vivir

La proposta premiada aconseguirà que el disseny estigui fabricat i es distribueixi massivament, fent que el nom de l’alumne i l’escola surtin publicats en els milions d’ampolles que es produiran, al voltant de 3.500.000 unitats. Les ampolles es posaran al mercat entre juny-juliol de 2013 i la remuneració econòmica serà de 3.000 euros per alumne guanyador. Hi ha 8 premis de 3.000 euros cadascun, repartits entre Madrid i Barcelona.

L’objectiu és apropar els estudiants al món professional, amb un concurs ple d’optimisme que contagiï aquesta “sed de vivir”, tot donant-los l’oportunitat de participar sobre un briefing real i, en cas que siguin guanyadors, estar immersos en un treball d’industrialització i producció de la seva obra.

Més informació a:

www.seddevivir.com/