Èxit de participació en les activitats que el CITM ha desenvolupat en el darrer Sonimagfoto&Multimèdia.

Aquesta gran afluència de públic ha incidit directament amb les activitats que des de la mateixa Fira es va proposar a tots els visitants. L’aposta de crear un Sonimagfoto més Multimèdia amb la col·laboració del CITM, ha estat un encert, segons paraules de l’Aleix Planes, director del Saló:” l’activa col.laboració del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia, ha esta un èxit i proposa una bona perspectiva de futur. El lligam de la imatge i el món multimèdia responen amb escreix a les necessitats del sector.”

El CITM Innovation Space, va ser una de les estrelles del Saló captant l’antenció tant de visitants com de la premsa. El mateix dia de la inauguració va rebre la visita de la Infanta Cristina, per cert, va mostrar molt d’interès amb la tecnologia CGI. Les propostes dels tres laboratoris del CITM, van despertar molt d’interès, sobretot entre el públic més professional i els mitjans de comunicació, que van veure una finestra per anticipar cap a on es dirigeix el món de la imatge.

L’Aula Digital Adobe, coordinada i organitzada conjuntament amb Adobe i el CITM, va ser un dels espais de formació amb més presència de públic. Per a les 24 conferències realitzades i varen passar més de 5.200 persones. La sala on es realitzaven les diferents sessions, amb capacitat per a 200 persones estaven sempre plenes. Entre els professors que varen participar en l’ Aula Digital d’ enguany, hi varem tenir a en Carles Mitjà, en Toni Bover, en Miquel Bigas, a Bea Martínez i a Laia Blasco. També varen participar, com es ja habitual, els enginyers d’aplicació d’Adobe i reconeguts professionals del món de la imatge.

I per acabar, destacar el treball dels alumnes del CITM, en l’espai CITM Innovation Space, on van mostrar un elevat grau de professionalitat i eficiència atenent les moltes consultes dels visitants i per altra banda, la col.laboració dels alumnes a l’espai Argos, organitzat conjuntamente amb el mateix Saló i que va acollir el treball fotogràfic d’alumnes com en Manuel Ocaña, Albert Pérez o en German Peraire.