L’alumne de 4art de Fotografia, David Cabrera, finalista JUNIOR dels premis LUX 2009

El Jurat de la 17ª edició del Premi Nacional de Fotografia Professional LUX 2009, ha seleccionat com a finalista l’obra “Mundo Tattoo”, de l’alumne de 4art curs de Fotografia i Creació Digital del CITM, David Cabrera, dins de la categoria Junior. El veredicte es farà públic dijous dia 8 d’Octubre de 2009 a la cerimònia d’entrega de premis que es celebrarà al Palau de Congresos de Barcelona. Dins de la categoria Junior, les obres seleccionades i guardonades seran publicades en el Llibre LUX 2009. Aquesta categoria permet participar a alumnes matriculats en les escoles de fotografia a nivell nacional: tema lliure, valorant principalment com s’ha abordat i tractat la tècnica i estèticament el tema. La sèrie presentada es titula “Mundo Tatto” i consta de 4 retrats.