L’alumne de 4art de Fotografia, David Cabrera, finalista JUNIOR dels premis LUX 2009

El Jurat de la 17ª edició del Premi Nacional de Fotografia Professional LUX 2009, ha seleccionat com a finalista l’obra “Mundo Tattoo”, de l’alumne de 4art curs de Fotografia i Creació Digital del CITM, David Cabrera, dins de la categoria Junior. El veredicte es farà públic dijous dia 8 d’Octubre de 2009 a la cerimònia d’entrega de premis que es celebrarà al Palau de Congresos de Barcelona. Dins de la categoria Junior, les obres seleccionades i guardonades seran publicades en el Llibre LUX 2009. Aquesta categoria permet participar a alumnes matriculats en les escoles de fotografia a nivell nacional: tema lliure, valorant principalment com s’ha abordat i tractat la tècnica i estèticament el tema. La sèrie presentada es titula “Mundo Tatto” i consta de 4 retrats.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb