El CITM va participar en la 5a Setmana Tecnològica al CDigital Granollers

Del 20 al 30 de gener va tenir lloc la 5a Setmana Tecnològica i les 3es Jornades de la Catosfera , en les quals va participar el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia. Granollers va tornar a ser el punt de trobada dels bloggers i la xarxa 2.0 a Catalunya. Una bona oportunitat per conèixer les noves tendències a la xarxa a través de les xerrades, trobades i activitats de formació que es van fer a Roca Umbert i, per primer cop, a diferents punts de Granollers.

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia hi va participar conjuntament amb l’IES Celestí Bellera i l’IES Carles Vallbona, explicant l’activitat formativa que es va desenvolupar durant el curs 2008-2009, en la qual estudiants i estudiantes de batxillerat d’aquests IES van elaborar un projecte audiovisual amb el suport del professorat del CITM i utilitzant la plataforma d’aquest centre per a la formació online i el mètode d’aprenentatge basat en projectes. Aquest acte va tenir lloc el dia 29 de gener, al Centre Tecnològic i Universitari de Granollers, de 18 h a 19 h.

La celebració de les Jornades de la Catosfera va tancar la programació de CDigital Granollers amb la celebració de xerrades i taules rodones al plenari que va tenir lloc a La Troca. Centre de Cultura Popular i Tradicional. La principal novetat de les jornades va ser l’èmfasi en la vessant de màrqueting i professional de la xarxa 2.0 i l’increment de tallers i espais de trobada paral·lels a les jornades.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb