Èxit del primer Winter CITMFest!

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia va organitzar el passat 30 de novembre una gran festa de retrobada entre alumnes, familiars, exalumnes, graduats i amics del CITM que va reunir a l’Auditori Municipal de Terrassa a gairebé 200 persones. Al Winter CITMFest es van compartir experiències dels alumnes del centre i vam conèixer nous projectes del seu alumnat, i també vam ser partícips, tots plegats, de la il·lusió per la nova etapa professional que inicien els graduats i graduades del CITM.

DavidSanchezL’acte es va iniciar amb unes paraules de David Sánchez, director del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia, per donar la benvinguda a tots els assistents.

En la primera part de l’acte, el protagonisme van ser per a les experiències dels graduats del CITM. Primer vam veure els vídeo speeches del graduat en Fotografia Joan Calduch i de Xavi Serra, graduat en Multimèdia.

DarrelTot seguit, vam tenir l’oportunitat de conèixer in situ l’experiència del graduat en Multimèdia Marc Briones, que va explicar el seu recorregut des què va acabar els seus estudis al CITM. Marc va donar consells professionals als nous graduats i va presentar el curtmetratge d’animació Darrel. Aquesta producció no ha parat de collir èxits des de la seva creació: ha estat nominat en la categoria de millor curtmetratge d’animació als darrers premis Goya i va guanyar el premi al millor curt d’animació al Festival de Sitges 2016.

GraduatsCITMEl segon bloc de l’acte es va centrar en la presentació dels Treballs Finals de Grau del curs 2016-2017 en format flash forward. Antoni López i Edgar Jiménez, Jofre Cartaña, Arthur Lassance, Arnau Puig, Francesc Solé, Delia Zaragoza, Colette Fuentes, Marta Cots, Débora de la Fuente, Álvaro de la Torre i Josep Rosell van ser els alumnes que van presentar els seus projectes. Un cop presentats els Treballs Finals de Grau, el públic assistent va votar pel projecte que més li havia agradat. Amb el recompte dels vots, el guanyador va ser el projecte ‘Living Stories’ de Débora de la Fuente, que es va endur com a premi una Tableta Wacom Cintiq Companion 2. Tot seguit, es donava pas al lliurament de diplomes als Graduats d’aquesta passada edició.

DavidSanchezLa festa va comptar amb la participació pel grup de música rock en directe Four Headed Band. En acabar l’acte, tots els assistents van poder gaudir d’un pica-pica per retrobar-se amb els companys i seguir amb la festa en un ambient més distès.

Si vols veure la resta de fotos de l’acte, consulta la nostra galeria de Flickr del Winter CITMFest.

I no et perdis el vídeo resum del Winter CITMFest 2017!

WinterCITMFest