El 3D Animator de Transformers i Spiderman, protagonista de l’últim Creative CITM

Més de 100 persones van assistir a l’últim Creative CITM: “Animation for Feature Films and Videogames”, en el qual vam conèixer l’experiència i projectes del graduat en Multimèdia al CITM i 3D Animator, Lluís Danti.

Després de cursar el Grau en Multimèdia al CITM i el Màster en Imatges de Síntesi i Animació per Ordinador (MAISCA) a la Universitat de les Illes Balears, Lluís Danti va començar a treballar com a animador de personatges en programes de televisió nacionals de dibuixos animats.

DantiCreativeDesprés d’aquesta etapa, ha recorregut el món treballant com animador en alguns dels millors videojocs i estudis de cinema. Entre els seus projectes, trobem pel·lícules tan conegudes com Spiderman, Transformers, Final Fantasy XV o Power Rangers.

Al Creative CITM ens va donar una visió divertida i plena d’experiències i consells professionals als nous animadors sobre com és el treball d’un 3D animator, en diferents tipologies de projectes i clients.

Galeria d’imatges del Creative CITM: “Animation for Feature Films and Videogames”

Vídeo complet del Creative CITM: “Animation for Feature Films and Videogames”

CreativeCITM_Animation

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb