El 3D Animator de Transformers i Spiderman, protagonista de l’últim Creative CITM

Més de 100 persones van assistir a l’últim Creative CITM: “Animation for Feature Films and Videogames”, en el qual vam conèixer l’experiència i projectes del graduat en Multimèdia al CITM i 3D Animator, Lluís Danti.

Després de cursar el Grau en Multimèdia al CITM i el Màster en Imatges de Síntesi i Animació per Ordinador (MAISCA) a la Universitat de les Illes Balears, Lluís Danti va començar a treballar com a animador de personatges en programes de televisió nacionals de dibuixos animats.

DantiCreativeDesprés d’aquesta etapa, ha recorregut el món treballant com animador en alguns dels millors videojocs i estudis de cinema. Entre els seus projectes, trobem pel·lícules tan conegudes com Spiderman, Transformers, Final Fantasy XV o Power Rangers.

Al Creative CITM ens va donar una visió divertida i plena d’experiències i consells professionals als nous animadors sobre com és el treball d’un 3D animator, en diferents tipologies de projectes i clients.

Galeria d’imatges del Creative CITM: “Animation for Feature Films and Videogames”

Vídeo complet del Creative CITM: “Animation for Feature Films and Videogames”

CreativeCITM_Animation