GRAFFIO, el primer concurs d’il·lustració del CITM

CITM Students Community posa en marxa el primer concurs d’il·lustració adreçat a l’estudiantat del Centre. Porta per nom GRAFFIO i es desenvoluparà a través de la plataforma Instagram. L’objectiu d’aquesta nova iniciativa és dinamitzar l’activitat del centre i, sobretot, estimular la creativitat dels alumnes. El concurs compta amb el suport de l’empresa XP-PEN.

GRAFFIO és una iniciativa creada i impulsada pels mateixos estudiants i estudiantes del CITM a través de CITM Students Community, que neix amb la idea d’establir un espai de visibilitat i creativitat per a les activitats no-curriculars i afavorir alhora el sentiment de comunitat entre l’alumnat.

Aquesta activitat vol donar als estudiants del CITM l’oportunitat de donar visibilitat als seus projectes d’il·lustració més personals. És per això que el motiu triat és crear una il·lustració al voltant del tema: “El món a través dels meus ulls”.

Els treballs dels tres guanyadors o guanyadores s’exposaran al Hall del CITM. A més a més, una selecció dels projectes finalistes també es podrà veure en altres espais del Centre.

Podran participar en el concurs, i de manera totalment gratuïta, tots els estudiants i estudiantes del CITM. El termini d’entrega de les propostes finalitzarà diumenge 28 de febrer, a les 23:59 h.

Hi haurà tres guanyadors, seleccionats per un jurat, més un quart premi escollit pel públic. Els premis, cortesia de l’empresa XP-PEN, són:

Per a més informació i condicions per participar-hi,  consulteu l’enllaç a la BIO del perfil de CITM Students Community a Instagram:  https://www.instagram.com/citm_students/

CITM Students Community

Ha estat impulsada pels estudiants Rubén Quesada, del grau en Multimèdia, Mariona Foz, del grau en Disseny, Animació i Creació Digital, i altres delegats del Centre, amb el suport de la coordinació ‘Comunitat i Trajectòria’ del CITM. La intenció és fomentar la participació, d’una manera o d’una altra, de tota la comunitat d’estudiants del CITM, a través de les seves diferents comissions que recullen o recolliran en un futur activitats artístiques, esportives o de lleure.