Guanyadors de la 5a Gran CITM Game Jam

La 5a edició de la CITM Game Jam, celebrada en modalitat virtual entre els dies 2 i 6 de febrer, ha estat tot un èxit, tant de participació com de qualitat en les propostes presentades. En aquesta nova edició, l’esdeveniment ha comptat amb la col·laboració especial de l’Ajuntament de Terrassa. Per aquest motiu, a l’acte de cloenda hi va assistir Pep Forn, regidor d’Universitats i Turisme del consistori, que va ser l’encarregat de lliurar el Premi Especial de l’Ajuntament de Terrassa.

En la 5a Gran CITM Jam han competit 7 equips diferents, amb una mitjana de 4 o 5 membres per grup. Al llarg de 4 dies, els participants han estat capaços d’investigar la temàtica proposada: el Modernisme Català, i desenvolupar un videojoc. El kick-off d’aquest any va tenir lloc en un enclavament molt especial per a la temàtica: la Masia Freixa de Terrassa.

El dijous 10 de febrer, en una sessió presencial al plató del CITM, es va fer l’esperat lliurament de premis i l’acte de cloenda.  El jurat responsable d’escollir els projectes guanyadors ha estat format per:

• Cèlia Pérez, tècnica de programes i coordinadora del programa Fira Modernista dins de l’Ajuntament de Terrassa
  • Joan Pons, professor de game design i level design al CITM
  • Ricard Pillosu, antic professor del CITM i director de tecnologia a Smilegate.

Els premiats de la 5a Gran CITM Game Jam han estat:

– Premi Especial Ajuntament de Terrassa: Freixa’s Corruption, d’Immarrels, un joc de construcció on has de salvar de la corrupció a la Masia Freixa. Equip format per: Gerard Romeu Vidal, Pau Pedra Bonifacio, Francisco Guerrero i Adrian Mirabel Martinez Vicente. El jurat va destacar la fidelitat i l’enfocament amb què els participants s’han acostat a la temàtica suggerida. Cada participant de l’equip va rebre una targeta per a la plataforma Steam per valor de 50 €.

– Millor Joc: Freixa’s Corruption, d’Immarrels. Equip format per: Gerard Romeu Vidal, Pau Pedra Bonifacio, Francisco Guerrero i Adrian Mirabel Martinez Vicente. El jurat va destacar el seu nivell tècnic, els seus acabats, la seva integració i, sobretot, la seva jugabilitat. Cada participant de l’equip va rebre una targeta per a la plataforma Steam per valor de 50 €.

– Millor Art: Outside, de Songsilk. Equip format per: Himar Bravo González, Marc Pavón Llop, Judith Berenguer, Óscar Canales Villar i Mario Hernandez Fernandez. D’aquest videojoc van destacar la seva aposta pels gràfics en 3D que, amb un temps tan limitat, s’havia resolt amb èxit. També per la solvent recreació del Vapor Aymerich, Amat i Jover, dissenyat per l’arquitecte Lluís Muncunill, i un dels emblemes del modernisme català. Cada participant de l’equip va rebre una targeta per a la plataforma Steam per valor de 50 €.

– Millor Tecnologia: Terraways, d’Eff-Eff Team. Equip format per: Sebastian Delgado Vargas, Angel González Jiménez, Marc Ariza Alborni, Pol Bosch Matesanz i Francesc Xavier Marín Solà. El jurat va destacar els reptes tecnològics d’aquest videojoc, que malgrat la seva complexitat s’havien resolt amb eficiència i elegància. Es va lliurar un diploma acreditatiu als participants.

– Votació Popular: Outside, de Songsilk. Equip format per: Himar Bravo González, Marc Pavón Llop, Judith Berenguer, Óscar Canales Villar i Mario Hernandez Fernandez. Els assistents a l’acte el van escollir com a millor videojoc per votació popular. Es va lliurar un diploma acreditatiu als participants.

La 5a edició de la Game Jam del CITM fa que l’esdeveniment s’estigui consolidant com una de les cites de videojocs més especials pels estudiants i estudiantes que volen fer d’aquest apassionant món un dels seus objectius professionals.

Consulta la galeria d’imatges de la 5a Game Jam.

També podeu recuperar l’acte de cloenda i l’experiència dels participants de la 5a Game Jam en el següent vídeo: