La vida al CITM, congelada en un espectacular vídeo amb la tècnica Time Freeze

El dia de la gravació de la producció va ser el divendres 18 de maig, un dia sencer de rodatge des de les 8 del matí fins les 8 de la nit. Una autèntica marató que culminava els deu dies de preparació de la gravació, repàs del guió i detall de les escenes amb els moviments de càmera. Repeticions, comprovacions, desenes d’escenes. Un ambient de treball excel·lent i una boníssima predisposició per part de tot el centre.

Abans havien quedat definits l’espai de decoració, el lloguer de la càmera professional (Red One MX) i totes les qüestions logístiques que permetien l’ajustament al calendari i el pressupost definit. Tot un treball de coordinació entre l’equip de producció que va permetre complir terminis i produir la gravació amb molts bons resultats. En tot aquest temps de preparació, el professorat i professionals de l’equip CITM van estar oberts a formular preguntes tècniques per aprofitar al màxim les potencialitats tècniques del material (ús òptim de la càmera, requeriments d’il·luminació, tractament del material…etc).

Els cinc dies següents es van dedicar a la producció, integració d’elements en 3D, retocs de color, assemblatge dels vídeos, inserció de música i títols de crèdits per aconseguir l’espectacular resultat final. Presentat a la darrera edició del CITMFest, l’acollida per part dels alumnes dels Graus i de tot l’equip del centre ha estat immillorable.

Persones implicades en el projecte:

Guió: Eduard Barco

Preproducció: Laia Arimany, Eduard Barco

Producció: Laia Arimany, Marc Arranz, Eduard Barco , Miquel Canal, Alguer Galceran, Adrián Morán

Assistents de producció: Marc Arranz, Núria Piñol

Control de qualitat: Miquel Canal

Post Producció: Alguer Galceran, Adrián Morán,  Marc Arranz, Eduard Barco , Miquel Canal.

Tècnic de grua: Alguer Galceran

Integració 3D: Adrián Morán, Miquel Canal, Alguer Galceran

Direcció de Càmera: Adrián Morán

Direcció de Càsting: Núria Piñol

Direcció de Maquillatge: Lluna Liste

Tècnic en Il·luminació: Gerard Costa

Making Off: Cristian Rubio, Eduard Barco

Direcció Musical: Pol Pàmies

Assesorament tècnic: Juan Guasch

Extres: Aina Garcia, Albert Bonnin, Amelia Rodriguez, Ana Subiran, Antoni Buqueres, Antonio Gómez, Antonio Gonzalez, Bernat Lloria, Carla Sopena, Cristian Barro, Cristina Elie, David Santiago, Edu Suñol, Enrique Javier Lopez, Gina Forester, Ibai Roig, Joaquim Moré, Kiko Palomares, Laura Renart, Marc Domènech, Marina Méndez, Montse Artigues,  Noemi Chacón, Nora Castillo, Oriol Nuñez, Raquel Trave, Sergio Juárez, Sergio Lopez.

Fitxa Técnica:

– Càmera: Red One MX amb objectiu de 28 mm.

– Grua: Dolly Camaleón

– Programes utilitzats: 3D Max, 4D Cinema, After Effects.

Agraïments

Els productors i creadors volem donar les gràcies a tots els que han intervingut i han contribuït a que aquest projecte hagi estat possible. També volem dedicar-lo a la memòria de Gerard Valls, alumne del Grau en Multimèdia que ja no està amb nosaltres. Volem agrair també al CITM la cessió de les instal·lacions i material, i la col·laboració del personal del CITM. També volem fer extensiu l’agraïment a la Fundació Politècnica de Catalunya pel suport econòmic, a Joan Pérez Pastor, coordinador entre els alumnes i el CITM, i a ServiceVision per la facilitació del material.