Un documental realitzat pels alumnes del Grau en Fotografia, Jordi Capell i Tabare Moreira, seleccionat en un important festival de cinema documental a Maputo

Aquest vídeo documental mostra les dificultats que pateixen els veïns en l’accés a l’aigua al districte moçambicà de Funhalouro, una situació agreujada per la supressió de les ajudes a les ONG que treballen per millorar-ne l’abastiment d’aquest bé de primera necessitat a les comunitats. A causa de la crisi financera que afecta Europa, s’ha cancel·lat gran part del finançament governamental a les ONG.

La producció es titula MATI. L’aigua que no arriba (MATI. A água que não chega en portuguès) i ha estat seleccionada a l’importantíssima mostra de cinema documental, el festival Dockanema. Aquests dies ha estat projectada a la Facultat de Lletres i Ciències Socials de la Universitat Eduardo Mondlane i al Centre Cultural Franco Moçambicà.

Més informació del catàleg del festival Dockanema.