Un documental realitzat pels alumnes del Grau en Fotografia, Jordi Capell i Tabare Moreira, seleccionat en un important festival de cinema documental a Maputo

Aquest vídeo documental mostra les dificultats que pateixen els veïns en l’accés a l’aigua al districte moçambicà de Funhalouro, una situació agreujada per la supressió de les ajudes a les ONG que treballen per millorar-ne l’abastiment d’aquest bé de primera necessitat a les comunitats. A causa de la crisi financera que afecta Europa, s’ha cancel·lat gran part del finançament governamental a les ONG.

La producció es titula MATI. L’aigua que no arriba (MATI. A água que não chega en portuguès) i ha estat seleccionada a l’importantíssima mostra de cinema documental, el festival Dockanema. Aquests dies ha estat projectada a la Facultat de Lletres i Ciències Socials de la Universitat Eduardo Mondlane i al Centre Cultural Franco Moçambicà.

Més informació del catàleg del festival Dockanema.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb