Laia Oliveras i Daniel Sánchez, guanyadors de la Beca CITM a l’excel·lència acadèmica

Laia Oliveras Huguet i Daniel Sánchez Díaz són els dos joves estudiants que han rebut la beca CITM a l’excel·lència acadèmica per iniciar els seus estudis al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia aquest curs 2021-2022. La Laia estudiarà el grau en Disseny, Animació i Art Digital, mentre que en Daniel començarà els estudis del grau en Multimèdia.

Els ajuts CITM a l’excel·lència acadèmica cobreixen el 100% de l’import de la matrícula de primer curs (6.360 €) i s’adrecen a estudiants que han cursat 2n de batxillerat amb un expedient acadèmic excel·lent.

• Laia Oliveras és una noia de Sant Vicenç de Castellet, dins de la comarca del Bages, amant de la música i, concretament del violí, el seu instrument preferit. Té una excel·lent mitjana de batxillerat amb una nota de 9,87. També ha realitzat ja alguns cursos de modelatge 3D i videojocs. Li agrada molt dibuixar i el món de la il·lustració, per això va escollir el grau en Disseny, Animació i Art Digital, perquè creu que són els estudis que més s’apropen a la seva autèntica passió.
  • Daniel Sánchez és un noi de Sant Joan Despí, amb un currículum brillant i una mitjana de batxillerat de 9,81, a més d’un apassionat de la fotografia i el disseny gràfic. Amant de l’esport, en el seu temps lliure gaudeix molt del tenis. Ha escollit el grau en Multimèdia perquè li agrada molt el contingut transversal del grau i el seu pla d’estudis. Té com a objectiu adquirir les competències relacionades amb el disseny, les tecnologies i les metodologies de la producció multimèdia, a més de conèixer altres àmbits de la creació artística dins l’entreteniment i la comunicació.

Felicitats per la vostra dedicació i esforç durant els estudis de batxillerat. Des del CITM, us desitgem una etapa universitària plena d’èxits!