L’alumne del CITM Arnau Puig, fotògraf de la presentació del nou model de moto d’Honda

Arnau Puig, alumne del Grau en Fotografia i Creació Digital del CITM, ha estat escollit per l’empresa multinacional Honda Espanya per realitzar les fotografies de la presentació del nou model de moto Honda X-ADV. Un nou concepte de moto tipus scooter molt polifacètica que se adapta a qualsevol superfície, sigui asfalt o camí de terra.

MotoHondaLa presentació d’aquest nou model es va realitzar a l’entorn del Delta de l’ Ebre, a la província de Tarragona. Hi van participar 8 periodistes espanyols de diferents mitjans de comunicació i l’alumne del CITM va ser el encarregat de realitzar les fotos de les diferents proves.

HondaX-ADVEls responsables d’Honda van escollir l’Arnau Puig per la seva manera especial de fotografiar, amb un estil que reflexa l’esperit jove, versàtil i potent d’aquest nou model de moto. La mirada de l’Arnau és fresca i creativa i alhora molt professional.

Felicitats, Arnau!