L’alumne del CITM Arnau Puig, fotògraf de la presentació del nou model de moto d’Honda

Arnau Puig, alumne del Grau en Fotografia i Creació Digital del CITM, ha estat escollit per l’empresa multinacional Honda Espanya per realitzar les fotografies de la presentació del nou model de moto Honda X-ADV. Un nou concepte de moto tipus scooter molt polifacètica que se adapta a qualsevol superfície, sigui asfalt o camí de terra.

MotoHondaLa presentació d’aquest nou model es va realitzar a l’entorn del Delta de l’ Ebre, a la província de Tarragona. Hi van participar 8 periodistes espanyols de diferents mitjans de comunicació i l’alumne del CITM va ser el encarregat de realitzar les fotos de les diferents proves.

HondaX-ADVEls responsables d’Honda van escollir l’Arnau Puig per la seva manera especial de fotografiar, amb un estil que reflexa l’esperit jove, versàtil i potent d’aquest nou model de moto. La mirada de l’Arnau és fresca i creativa i alhora molt professional.

Felicitats, Arnau!

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb