L’alumne del CITM Sergio Martínez publica a la reconeguda revista de moda Elléments Magazine

Sergio Martínez, alumne de 4t curs del Grau en Fotografia i Creació Digital al CITM, ha publicat un reportatge a la revista de fotografia i moda Elléments Magazine, amb seu a Nova York i una de les més prestigioses i originals a nivell internacional en aquest camp.

El reportatge, que s’emmarca en la secció Beauty, va ser realitzat amb molta cura i professionalitat al mateix plató fotogràfic del CITM, on Sergio es van poder aplicar tots els seus coneixements creatius, d’il·luminació i de postproducció i retoc d’imatge. El resultat és fantàstic, tant en el tractament del color i la textura de les seves imatges com en el toc creatiu de les seves fotografies.

Elléments Magazine pEllements Magazine ublica els més selectes treballs en fotografia de moda i bellesa, de la mà dels fotògrafs més reconeguts del sector, i també se’n fa ressò de les joves promeses com Sergio Martínez, que inicia amb pas ferm i molta implicació la seva carrera en la fotografia de moda. Prova d’això és el luxe de veure publicat el seu treball en les pàgines d’aquesta revista, una publicació molt exigent des d’un punt de vista tècnic i creatiu.

Felicitats, Sergio!