El CITM participa un any més en el festival TNT – Terrassa Noves Tendències

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) torna a participar activament al festival, una col·laboració consolidada al llarg de les 10 edicions de la cita, que mostra les més innovadores propostes escèniques culturals i teatrals a Terrassa. Les creacions multimèdia tenen un pes cada vegada més destacable, i prova d’això és la participació del CITM d’aquest any amb l’activitat “Viu la revolució de la Realitat Virtual”, una experiència amb les noves ulleres Oculus Rift que va despertar molt interès entre el públic jove.

El Festival TNT-TerrasFestival TNTsa Noves Tendències està organitzat pel Centre d’Arts Escèniques de Terrassa (CAET), un dels tres centres territorials de creació, producció i difusió d’arts escèniques de Catalunya, juntament amb el de Reus i el de Salt-Girona. Creat l’any 2006, i sota la direcció del terrassenc Pep Pla, el CAET aposta pel suport a la creació d’autors contemporanis i a les noves tendències. I ho fa de la mà del teixit social i cultural de Terrassa, amb una llarga tradició escènica. És una factoria de l’escena del futur, un laboratori d’experimentació cultural i una plataforma per a les noves tecnologies vinculades al món del espectacle.

El CITM hi participa activament des de fa més de 10 edicions per a la seva vinculació a les noves tecnologies de la imatge i multimèdia I també com a integrant del campus universitari de la ciutat. Enguany, el CITM va presentar l’ activitat “Viu la revolució de la Realitat Virtual”, una experiència amb les noves ulleres Oculus Rift. L’activat va atraure l’interès d’alumnes dels diferents instituts i del públic més jove en general, entusiasmat per gaudir de la màgia i les emocions de la realitat virtual.