L’alumni Cintia Coll comparteix la seva experiència professional amb estudiants del CITM

L’assignatura del Projecte 1 del grau en Disseny, Animació i Art Digital, on actualment es desenvolupen projectes d’stop motion, va tenir divendres passat una convidada especial: Cintia Coll, graduada en Fotografia i Creació Digital pel CITM, que va compartir la seva experiència professional amb els estudiants de primer curs d’aquest grau.

La Cintia els va explicar, amb la passió que la caracteritza, les experiències viscudes en la seva  especialització professional, és a dir, en l’àmbit de la composició digital. Després també va tenir temps per veure els diferents projectes que hauran de presentar els estudiants en aquesta assignatura i els hi va oferir la seva mirada experta i la seva opinió, una visió que els alumnes van agrair moltíssim.

Cintia Coll Boned treballa com a compositora digital en produccions d’àmbit internacional. Formada en l’anteriorment anomenat grau en Fotografia i Creació Digital al CITM i amb un màster d’especialització en efectes visuals per l’ESCAC, ha participat en projectes de Netflix Espanya com les pel·lícules Bajocero i Loco por ella, entre d’altres.  També ha treballat en grans projectes internacionals com The Witcher o The House. La seva especialització professional ha estat destacada en produccions publicitàries d’alt impacte, com per exemple per la Champions League. Actualment, segueix treballant en projectes de ficció internacionals que aviat veuran la llum.

Com a alumna, la Cíntia ja va deixar un gran impacte al Centre, sobretot, amb uns treballs amb propostes originals i uns desenvolupaments tècnics impecables. Els nous alumnes han pogut conviure amb una companya propera que, en aquests moments, està aconseguint els objectius que es va marcar en la seva etapa com a estudiant del CITM.