L’estudiant Helena Córdoba presenta la coreografia del seu TFG a l’Auditori de Sant Martí de Barcelona

Helena Córdoba, estudiant del grau en Multimèdia del CITM, presentarà al públic el seu Treball Final de Grau (TFG) en forma d’un espectacle de dansa i multimèdia anomenat “Parallels”. Serà el proper divendres 14 de juny, a les 19h, a l’Auditori de Sant Martí de Provençals, a la ciutat de Barcelona.

HelenaCordobaAmb dansa acompanyada de diferents components tecnològics i multimèdia, l’estudiant del CITM oferirà el seu espectacle al públic, abans de presentar-lo al jurat acadèmic del CITM que avaluarà el seu projecte. En la presentació que Helena realitzarà al tribunal d’avaluació no podrà realitzar la coreografia i s’haurà de centrar en els aspectes més tecnològics de la seva proposta. És per això que ara vol compartir la seva experiència amb un públic de veritat i amb un escenari real.

ParallelsL’espectacle està format per 6 peces que intentaran mostrar-nos el creixement d’una persona a nivell cognitiu i intern, de manera progressiva. Cada apartat té la seva pròpia estètica, però també mantenen un nexe comú: els dos grans paral·lels que representen la polaritat, l’equilibri pel qual es regeix tot.

L’obra de l’Helena gira, doncs, al voltant del desenvolupament de la personalitat, sobre el positiu i el negatiu que conviuen en el nostre dia a dia i com poden influir sobre les nostres vides. L’obra es complementa amb diferents tecnologies multimèdia que el públic podrà seguir des de una pantalla situada darrere dels ballarins. Les projeccions aniran interactuant amb els ballarins i la dansa.

L’espectacle és gratuït, però és important registrar-se en aquest formulari per assegurar plaça.