Mostra de fotografies del Liceu a la Sala d’exposicions del CITM

Les fotografies són fruït del conveni signat fa deu anys per la Fundació UPC i la Fundació Gran Teatre del Liceu, mitjançant el qual un estudiant del CITM s’encarrega de fotografiar els assajos generals de totes les òperes de cada temporada.

Les obres resultants s’exposen cada any al Foyer del teatre durant dos mesos; després passen a formar part de l’arxiu del Liceu i s’utilitzen per il·lustrar la web i la revista, entre d’altres.

L’estudiant de tercer curs del Graduat en Fotografia Maru Benedetti és l’encarregada de cobrir la Temporada d’Òpera d’enguany. Aquestes pràctiques s’emmarquen dins els convenis de cooperació educativa del CITM.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb