Setmana Cultural Campus UPC Terrassa

Del 5 al 9 de maig, el Campus de la UPC a Terrassa celebra la seva Setmana Cultural, durant la qual cada centre universitari organitza activitats molt diverses, com ara projecció de pel·lícules, concerts, activitats esportives, tallers i concursos, entre d’altres.

En l’àmbit del Graduat en Multimèdia el CITM ha organitzat un Campionat de PRO EVOLUTION SOCCER per parelles, del 6 al 8 de maig. Les places són limitades i es poden fer les inscripcions per correu electrònic a citmgames@gmail.com.

Pel que fa a la Fotografia, s’ha muntat un espai en el centre on els alumnes del Campus poden acostar-se a fer-se fotografies amb els amics. Aquesta activitat té lloc del 6 al 8 de maig, i està patrocinada per Hewlett Packard.

Ambdues activitats organitzades pel CITM són gratuïtes i obertes a tots els estudiants del Campus universitari de la UPC a Terrassa.

Podeu consultar la resta d’activitats organitzades pels diferents centres al document adjunt.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb