Setmana Cultural Campus UPC Terrassa

Del 5 al 9 de maig, el Campus de la UPC a Terrassa celebra la seva Setmana Cultural, durant la qual cada centre universitari organitza activitats molt diverses, com ara projecció de pel·lícules, concerts, activitats esportives, tallers i concursos, entre d’altres.

En l’àmbit del Graduat en Multimèdia el CITM ha organitzat un Campionat de PRO EVOLUTION SOCCER per parelles, del 6 al 8 de maig. Les places són limitades i es poden fer les inscripcions per correu electrònic a citmgames@gmail.com.

Pel que fa a la Fotografia, s’ha muntat un espai en el centre on els alumnes del Campus poden acostar-se a fer-se fotografies amb els amics. Aquesta activitat té lloc del 6 al 8 de maig, i està patrocinada per Hewlett Packard.

Ambdues activitats organitzades pel CITM són gratuïtes i obertes a tots els estudiants del Campus universitari de la UPC a Terrassa.

Podeu consultar la resta d’activitats organitzades pels diferents centres al document adjunt.