Nou Creative CITM sobre storytelling en temps real, amb Mark Flanagan (Epic Games)

El dimecres 21 d’abril, a les 15:30 h, organitzem una nova sessió del nostre cicle de conferències Creative CITM. Aquesta vegada es tractarà el canvi de paradigma que s’està produint en el procés de creació de pel·lícules i altres formats de ficció a través de les possibilitats que ofereix el motor de jocs Unreal Engine pel que fa a la producció virtual en temps real. Comptarem amb la fantàstica experiència de Mark Flanagan, Education Partner Manager a Epic Games.

La conferència, que es realitzarà en anglès, es podrà seguir en directe per YouTube.

L’interès per la creativitat digital de Mark Flanagan el va portar a treballar en la indústria dels videojocs en empreses com Codemasters i Transmission Games. Va ser professor en diferents universitats de Melbourne, entre elles RMIT i la Universitat de Victòria. Una edició de la Game Developers Conference el va inspirar per convertir-se en formador en la indústria de l’entreteniment. Així va col·laborar amb DNEG en projectes com Bladerunner 2049, i amb Industrial Light & Magic en projectes relacionats amb les franquícies d’Star Wars i Marvel. El seu paper actual com Education Partner Manager a Epic Games li permet combinar la seva experiència en l’àmbit de la creativitat digital amb l’oportunitat d’empoderar educadors i estudiants en el coneixement de les últimes tendències de l’storytelling.

INSCRIU-T’HI!