Nova temporada d’exposicions a la Sala Rafael Cáliz

La Sala Rafael Cáliz permet als estudiants mostrar els millors treballs realitzats durant el curs en els diferents Mòduls dels Graduats, així com els Projectes Final de Carrera.

Per aquesta temporada hi ha diverses exposicions programades. Destacar la proposta de Miquel Bigas de la Temporada d’Òpera 2006/07 en el Gran Teatre del Liceu, la de S.O.S: Espais Naturals que s’ha organitzat amb motiu de l’Any de la Ciència 2007 a través del Ministeri d’Educació i Cultura i la de jazz, que com cada any s’inclou en el programa d’actes del Festival Jazz Terrassa.

L’exposició que pot veure’s fins a finals del mes d’octubre, Tallers de l’Institut del Teatre-Primavera 2007, mostra un conjunt d’imatges dels espectacles de l’Escola Superior d’Art Dramàtic – Escola Superior de Tècniques de les Arts de l’Espectacle, realitzades en el marc d’un acord de col·laboració entre la Fundació Universitat Politècnica de Catalunya i l’Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona.

Podeu consultar la fitxa de l’exposició a la pàgina web del CITM; a Treballs d’alumnes.