Oberta la convocatòria per participar en el llibre Selected Graphic Design From Spain

L’escola participarà en les categories de Disseny Gràfic i Noves Tecnologies, per a les quals encoratja als alumnes que presentin les seves creacions, que en cas de ser seleccionades es publicaran a l’anuari del disseny gràfic espanyol Select J, que recull, des de fa 10 anys, una minuciosa mostra dels millors projectes d’estudis gràfics, dissenyadors i estudiants espanyols.

La data límit per rebre les obres és el dimarts 21 de desembre de 2010.

Index Book, editor de l’anuari, organitza pels propers 25 i 26 de març de 2011 la trobada Graphic Design From Europe, on reunirà a professionals de tota Europa per intercanviar idees i solucions creatives, i posar-les en comú amb programa de conferències i tallers. Aquest any, les conferències tindran lloc a la Torre Agbar, i els tallers, al Tech Talent Center, seu de la UPC School of Professional & Executive Development (c/Badajoz, 73-77, Barcelona).

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb