Oberta la convocatòria per participar en el llibre Selected Graphic Design From Spain

L’escola participarà en les categories de Disseny Gràfic i Noves Tecnologies, per a les quals encoratja als alumnes que presentin les seves creacions, que en cas de ser seleccionades es publicaran a l’anuari del disseny gràfic espanyol Select J, que recull, des de fa 10 anys, una minuciosa mostra dels millors projectes d’estudis gràfics, dissenyadors i estudiants espanyols.

La data límit per rebre les obres és el dimarts 21 de desembre de 2010.

Index Book, editor de l’anuari, organitza pels propers 25 i 26 de març de 2011 la trobada Graphic Design From Europe, on reunirà a professionals de tota Europa per intercanviar idees i solucions creatives, i posar-les en comú amb programa de conferències i tallers. Aquest any, les conferències tindran lloc a la Torre Agbar, i els tallers, al Tech Talent Center, seu de la UPC School of Professional & Executive Development (c/Badajoz, 73-77, Barcelona).