Oberta la preinscripció universitària per estudiar al CITM!

Des de dimarts 6 de juny fins al proper dia 3 de juliol del 2017 podràs realitzar la preinscripció universitària a totes les universitats públiques catalanes. Tots aquells alumnes interessats en cursar algun dels graus oficials del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC ja poden realitzar aquest tràmit. Fer la preinscripció universitària és indispensable per matricular-se posteriorment i es pot fer a través del web de la Generalitat de Catalunya.

PreinscripcioPer formalitzar els tràmits de preinscripció universitària, els interessats ens estudis de grau en animació, multimèdia i videojocs del CITM hauran de triar les preferències d’estudi i lliurar la documentació requerida a través del web Accesnet de la Generalitat de Catalunya.

Aquests són els codis de preinscripció de cada Grau:

• Grau oficial en Disseny, Animació i Art Digital: 31093
  • Grau oficial en Multimèdia: 31042
  • Grau oficial en Disseny i Desenvolupament de Videojocs (Terrassa): 31074
  • Grau oficial en Disseny i Desenvolupament de Videojocs (Barcelona): 31083

Us esperem!!!

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

2 thoughts on “Oberta la preinscripció universitària per estudiar al CITM!

1. Buen día
    Estoy interesado, en la próxima convocatoria para preinscribirme en el Grado de Diseño, Animación y Arte Digital. No hablo Catalan solo Español es un incoveniente? Deseo aplicar alguna beca, vico en Colombia.

Gracias, quedo atento.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb