Objectiu: Animació 3D. Segona Jornada CITM-ANIMA

Aquestes són una mostra de les qüestions que es respondran durant la Jornada CITM-ANIMA 3D, que tindrà lloc al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia el proper dijous 27 de març.

L’objectiu de l’activitat és conèixer de primera mà el dia a dia del sector de l’animació 3D. Per això, hem convidat tres professionals que treballen en diferents vessants: els efectes especials en el cinema, les sèries d’animació per a televisió i la infoarquitectura.

JORNADA CITM-ANIMA
Lloc: CITM. Carrer de la Igualtat, 33. 08222 Terrassa
Data: Dijous, 27 de març de 2008
Places limitades

Formulari inscripció

L’apartat d’infoarquitectura anirà a càrrec de Ferran Vila, Graduat en Multimèdia pel CITM, que actualment treballa a l’empresa 3rd Dimension a Dublín, Irlanda.

L’animació promocional en 3D del CITM-ANIMA ha estat desenvolupada per Àlex Garcia Mateos, alumne de segon curs del Graduat en Multimèdia.