Objectiu: Animació 3D. Segona Jornada CITM-ANIMA

Aquestes són una mostra de les qüestions que es respondran durant la Jornada CITM-ANIMA 3D, que tindrà lloc al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia el proper dijous 27 de març.

L’objectiu de l’activitat és conèixer de primera mà el dia a dia del sector de l’animació 3D. Per això, hem convidat tres professionals que treballen en diferents vessants: els efectes especials en el cinema, les sèries d’animació per a televisió i la infoarquitectura.

JORNADA CITM-ANIMA
Lloc: CITM. Carrer de la Igualtat, 33. 08222 Terrassa
Data: Dijous, 27 de març de 2008
Places limitades

Formulari inscripció

L’apartat d’infoarquitectura anirà a càrrec de Ferran Vila, Graduat en Multimèdia pel CITM, que actualment treballa a l’empresa 3rd Dimension a Dublín, Irlanda.

L’animació promocional en 3D del CITM-ANIMA ha estat desenvolupada per Àlex Garcia Mateos, alumne de segon curs del Graduat en Multimèdia.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb