El CITM participa un any més al Saló de l’Ensenyament

A l’estand del CITM els visitants van poder informar-se sobre el Graduat en Multimèdia i el Graduat en Fotografia i Creació Digital, i parlar amb professors i alumnes del centre.

En l’àrea de multimèdia de l’espai de dinamització, els visitants podien fer un passeig virtual per l’interior d’una masia amb unes ulleres especials i un joystick, o veure una sala d’exposició virtual amb treballs d’alumnes del CITM. En l’àrea de fotografia, es van fer fotografies de grup, per després retocar-les i editar-les amb l’ajuda d’un estudiant.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb