Participa en la 5a Gran CITM Game Jam!

Entre els dies 2 i 6 de febrer es realitzarà una nova edició de la Gran CITM Game Jam, una iniciativa creada i organitzada per alumnat del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia, que en aquesta 5a edició compta amb la col·laboració especial de l’Ajuntament de Terrassa.

Les edicions prèvies de la Game Jam han estat un gran èxit de participació i assistència. Aquesta edició se celebrarà de forma híbrida: les sessions d’obertura i tancament seran presencials, mentre que el desenvolupament dels jocs es durà a terme en línia. Els estudiants que hi participin tindran cinc dies per desenvolupar els seus jocs i s’organitzaran en equips de 4 o 5 persones.

Els projectes més ben valorats per un grup d’experts optaran a 5 premis:

• Premi Especial Ajuntament de Terrassa (una targeta Steam per valor de 50 € per cada membre de l’equip, i menció especial a la pàgina web i esdeveniments culturals de l’Ajuntament de Terrassa).
  • Millor Joc (una targeta Steam per valor de 50 € per cada membre de l’equip)
  • Millor Art (una targeta Steam per valor de 50 € per cada membre de l’equip)
  • Millor Tecnologia (s’atorgarà un diploma acreditatiu)
  • Premi del Públic (s’atorgarà un diploma acreditatiu)

El període d’inscripció s’obre el dia 25 de gener i finalitza el 31 de gener. La sessió de cloenda i entrega de premis tindrà lloc el 10 de febrer al Plató del CITM.

Podeu consultar aquí les Bases de la 5a Gran CITM Game Jam.

Molta sort a tots els participants!