La professora Sofia Seinfeld participa en dos esdeveniments internacionals vinculats a la realitat virtual i la intel·ligència artificial

Sofia Seinfeld, investigadora, professora i coordinadora del grau en Multimèdia del CITM, formarà part de dos esdeveniments de referència internacional en aquest inici d’any 2022. Hi serà present en un workshop del prestigiós IEEE VR i impartint una xerrada en un congrés sobre AI organitzat per la Universitat d’Utrecht.

Aquest mateix dimecres 19 de gener, Sofia participarà impartint una xerrada en el marc de l’esdeveniment “Embodied AI: Virtual Humans and Social Robots”, organitzat per a la Universitat d’Utrecht. El títol de la conferència que impartirà la professora del CITM és “Neural and Behavioral Impact of Becoming a Victim in VR”. En aquesta sessió, la Sofia farà un repàs a la seva recerca en l’àmbit de l’impacte neuronal i conductual, especialment en  referència a la possibilitat de convertir-se en víctima de la realitat virtual. Aquesta és una xerrada gratuïta i oberta, previ registre a través del seu web.

L’altre esdeveniment on participa és com membre del comitè organitzador d’un workshop en la conferència IEEE VR, actualment una de les cites de referència internacional en l’àmbit de la realitat virtual, realitat augmentada i mixta. El workshop, organitzat amb la col·laboració de professors tècnics de la Universitat de Torino, de la Universitat d’Ontario i de la Universitat d’Upssala, gira entorn de la temàtica de “3D Reconstruccion, Digital Twinning and Simulation for Virtual Experiencies”. Està programat pels dies 12 i 13 de març i en format virtual.

Aquestes dues activitats posen de manifest clarament la voluntat del CITM d’estar molt present en els darrers avenços en investigació al voltant de les noves tecnologies i, sobretot, del seu impacte social. El treball de recerca de la professora Sofia Seinfeld va, precisament, en aquesta direcció.