Torna GRAFFIO, el concurs d’il·lustració digital dels estudiants del CITM

Organitzat per CITM Students Community i amb el suport de l’empresa XP-PEN, aquest concurs promou la participació activa de tots els estudiants/es del Centre. GRAFFIO Art Contest visibilitza els seus projectes d’il·lustració més personals, i fomenta alhora el sentiment de comunitat entre l’alumnat.

El concurs vol repetir l’èxit de la primera convocatòria on es varen presentar més de 30 propostes diferents.

Enguany el tema escollit per a poder visibilitzar el talent dels alumnes del CITM és “Dissenya el teu Bestiari”.

Hi haurà quatre guanyadors. Els premis, concretament, seran:

Els treballs dels quatre guanyadors escollits per un jurat professional, juntament amb un cinquè escollit pel públic, seran impresos i s’exposaran al hall del CITM. Cada treball anirà acompanyat d’una targeta en què es mencionarà el creador de l’obra, el curs i el grau i amb la possibilitat d’incloure també un QR que redirigeixi a la seva pàgina d’Instagram.

Dins de la CITM Students Community, els alumnes que estan fent possible aquesta genial iniciativa són Andrea Jaramillo, Laia Guasch i Mariona Foz, estudiants del grau en Disseny, Animació i Art Digital, i Rubén Quesada, alumne del grau en Multimèdia.

El termini per participar en el concurs finalitza dilluns 28 de febrer, a les 23:59 h. Els guanyadors s’anunciaran el 10 de març.

Més informació i inscripcions:

Concurs d’il·lustració GRAFFIO

Vídeo promocional del concurs: