Postproducció de vídeos UPC Recerca Jove al CITM

Fa dos anys, el Servei de Promoció de la UPC va encomanar al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) la postproducció d’una vintena de vídeos UPC Recerca Jove, un canal per a la divulgació de la recerca dels joves investigadors i investigadores de la UPC. Satisfets d’aquesta col·laboració, van renovar l’encàrrec per al curs 2009 – 2010.

Durant aquest període, un grup d’alumnes de 2n curs del Grau en Multimèdia ha treballat en règim de pràctiques en la postproducció, muntatge i sonorització, de 9 vídeos. Han tingut l’oportunitat d’endinsar-se en el món laboral amb un cas real i adquirir experiència professional. Es tracta de Núria Robles, Alba Vázquez, Jordi Huguet i Edgar Baró.

Partien d’uns coneixement previs, adquirits en el primer any de carrera, en cursar les assignatures Producció i Edició Audiovisual i Project Based Learning, i han comptat amb l’ajuda i la supervisió de la professora Ana de Quadras. La feina s’ha dut a terme al Laboratori d’Audiovisuals del CITM, equipat amb estacions de muntatge i postproducció de vídeo i so.

Amb aquesta experiència professional els estudiants i estudiantes han enriquit el seu bagatge i s’han preparat millor per accedir al mercat laboral. L’aprenentatge basat en la pràctica, preferiblement amb projectes i clients reals, és una metodologia docent que el CITM propulsa per aconseguir una formació més integral.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb