Vols formar-te al CITM? Ja coneixem les dates de preinscripció universitària per als Graus Oficials!

Des del 3 de juny de 2014 fins al proper dia 4 de juliol de 2014 es podrà realitzar la preinscripció universitària a totes les universitats públiques catalanes. Tots aquells alumnes interessats en realitzar la preinscripció per cursar un dels tres graus del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (Grau en Fotografia i Creació Digital, Grau en Multimèdia o Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs) ja poden preinscriure’s per al proper curs acadèmic.Recordeu que la preinscripció universitària és indispensable per poder matricular-se a qualsevol dels tres graus oficials del CITM.

Per iniciar els tràmits per preinscripció universitària, els interessats en el Grau en Fotografia i Creació Digital, el Grau en Multimèdia o el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs hauran de fer clic en el següent enllaç Accesnet de la Generalitat de Catalunya.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb