Vols formar-te al CITM? Ja coneixem les dates de preinscripció universitària per als Graus Oficials!

Des del 3 de juny de 2014 fins al proper dia 4 de juliol de 2014 es podrà realitzar la preinscripció universitària a totes les universitats públiques catalanes. Tots aquells alumnes interessats en realitzar la preinscripció per cursar un dels tres graus del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (Grau en Fotografia i Creació Digital, Grau en Multimèdia o Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs) ja poden preinscriure’s per al proper curs acadèmic.Recordeu que la preinscripció universitària és indispensable per poder matricular-se a qualsevol dels tres graus oficials del CITM.

Per iniciar els tràmits per preinscripció universitària, els interessats en el Grau en Fotografia i Creació Digital, el Grau en Multimèdia o el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs hauran de fer clic en el següent enllaç Accesnet de la Generalitat de Catalunya.