Vols ser professor/a del CITM? Consulta les noves ofertes de professorat propi i col·laborador!

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia vol incorporar un professor/a propi a temps complet i professorat col·laborador per cobrir diferents assignatures obligatòries del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs. Si vols unir-te a un centre líder en l’àmbit de les tecnologies creatives i les indústries digitals, no dubtis en fer-nos arribar la teva candidatura.

Busquem professionals experts en aquests àmbits, amb experiència docent i passió per traslladar els seus coneixements a la comunitat d’estudiants del CITM.

D’una banda, per a la plaça de professorat propi, el CITM busca un doctor/a amb experiència docent i investigadora universitària en algun dels àmbits del centre: la comunicació digital, la creació multimèdia, els videojocs, l’audiovisual, Internet o l’art digital. S’accepten també candidats/es que estiguin realitzant el doctorat. Per altra banda, el professorat col·laborador és un perfil molt vinculat a la indústria. S’encarregarà d’impartir l’assignatura, revisar i adaptar la guia docent i també assistir a les reunions de coordinació. L’encàrrec docent pot ampliar-se també a la tutorització de Treballs Fi de Grau (TFG). El valor de comptar amb professionals en actiu és especialment rellevant en els estudis del Centre, molt vinculats a l’apassionant i canviant món de les indústries creatives digitals.

Consulta les ofertes que tenim actualment actives:

• Professor/a propi a temps complet permanent

Doctor/a amb experiència docent i investigadora.

• Professor/a de Finançament i Models de Negoci

• Professor/a de Gamificació

• Professor/a d’Intel·ligència Artificial

• Professor/a d’Interacció i Disseny d’Interfícies