El CITM ofereix ajuts en la matrícula dels seus graus oficials

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia renova el seu programa d’ajuts de formació per al curs acadèmic 2021-2022, l’objectiu del qual és facilitar l’accés a la matrícula dels seus graus oficials en animació, multimèdia i videojocs. Presenta, per segon any, el programa d’ajuts complementari a les beques del Ministerio de Educación y Formación Profesional i també les dues ajudes d’import íntegre del primer curs per premiar l’excel·lència acadèmica.

• Ajuts complementaris a la beca MEC

El CITM complementarà amb un ajut de 15 addicional per crèdit matriculat a tots aquells beneficiaris dels ajuts del Ministerio de Educación y Formación Profesional, les anomenades beques MEC. De mitjana, es matriculen 60 crèdits per curs. El curs 2019-2020, 116 estudiants de CITM es van beneficiar d’aquest ajut, mentre que aquest any acadèmic 2020-2021 ho han fet 130 estudiants. La previsió és, doncs, que el curs vinent més de 100 estudiants siguin receptors d’aquest ajut. El resultat de la concessió que ofereix el Ministeri, amb filtres exhaustius tant acadèmics com econòmics, facilita el procés de gestió dels ajuts i preserva l’equitat en l’assignació. Amb aquesta mesura, el CITM preveu dedicar més de 110.000 en ajuts a estudiants del Centre. Es pot consultar més informació dels ajuts MEC al web CITM.

• 2 ajuts a l’excel·lència acadèmica

A més, el CITM també oferirà dos ajuts específics per premiar l’excel·lència acadèmica dels estudiants i que cobriran el 100% de l’import de la matrícula del primer curs en qualsevol dels tres graus oficials. Podran sol·licitar-los tots els estudiants de nou ingrés matriculats per al curs 2021-2022 amb expedient de batxillerat excel·lent. El termini de presentació de sol·licituds acaba l’1 de juliol. Es pot consultar més informació i fer la sol·licitud dels ajuts a l’excel·lència acadèmica al web del CITM.

L’any passat aquests ajuts van ser concedits a Judith Berenguer Guinovart, que està cursant el grau en Disseny, Animació i Art Digital, i a Júlia Serrano Marina, estudiant del grau en Multimèdia.

Finalment, també es mantenen les condicions de flexibilització del pagament de la matrícula. El pròxim curs acadèmic 2021-2022, el pagament es podrà efectuar en 3 venciments: un primer pagament inicial del 40%, un 30% al desembre i un últim del 30% al març.