Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  El Centre Universitari de la Visió de la UPC comença la c...
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 18-12-2008 al 02-02-2009

Aquesta promoció s'adreça exclusivament a: - persones que actualment no portin lents de contacte, - persones que estiguin interessades en canviar el tipus de lents que utilitzen. Les adaptacions les faran estudiants de tercer curs, sota la supervisió de professors. Algunes vegades calen 2 o 3 visites per finalitzar l'adaptació. En finalitzar l'adaptació, si aquesta ha estat exitosa, es facilitaran a l'usuari el primer parell de lents de contacte convencionals, lents de contacte de reemplaçament freqüent per als sis primers mesos o noranta (90) parells de lents diàries.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?