Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  III EDICIÓ DE TALENTOSDESIGN
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 26-01-2011 al 26-04-2011

La Fundació Banco Santander, amb la col·laboració d'Universia, llença la III edició de TalentosDesign, un concurs ideat per promoure la creació de projectes sostenibles i fomentar la relació entre la sostenibilitat, la creativitat i la tecnologia entre els joves.

El requisit per participar és ser estudiant de qualsevol universitat, centre o escola d'ensenyament superior i estar matriculat al curs acadèmic 2010-2011.

Dos de les línies adreçades per als alumnes del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia són les de gràfic i disseny digital. Per tal de participar hauran de presentar una fotografia, en cas de projectes gràfics, i si són projectes de tipus digital, una url del web on s'allotgi el projecte i una fotografia de la home del web, vídeo o reproducció en 3D.

El termini per a la presentació de sol·licituds acaba el 26 d'abril de 2011.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?