Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  MOSTRA BIOMEDICINE 2011
Estudiants de nou ingrés
Data: 03-11-2011
Hora: 09:00

El dia 3 de noviembre de 2011 arriba BiomediCine 2011, la primera mostra de vídeo biomèdic de l'Hospitalet de Llobregat, un esdeveniment adreçat tant a estudiants de qualsevol especialitat del món del cinema i l'animació com pels estudiants de ciències de la salut i biomèdiques, per promoure i fer difusió del món científic i biotecnològic.

En aquest primera edició es presentaran vídeos i documentals de biomedicina premiats al certamen de cinema científic VIDEOMED de Badajoz, segments del programa 'Què, Qui, Com', així com diferents vídeos d'àmbit científic fets per diverses universitats i facultats d'audiovisuals.

Després del visionat de vídeos, es durà a terme una taula rodona on es debatran les característiques i bones pràctiques a l'hora de produir aquest tipus d'obres, amb l'objectiu d'oferir als participants les bases per dur a terme amb eficiència i rigor els seus treballs audiovisuals.

La primera edició d'aquest esdeveniment és fruit de la col·laboració entre Biopol'H, l'Hospital Universitari de Bellvitge i la Universitat de Barcelona i s'emmarca en la 3a edició de BioAgora.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?