Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  PREMIS DE DISSENY ADOBE 2012
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 28-11-2011 al 22-06-2012

Fins el 22 de juny està obert el termini d'inscripció dels Premis 2012 Adobe Design Achievement Awards, dedicats als estudiants de disseny gràfic, fotògrafs, il·lustradors, animadors, cineastes digitals, desenvolupadors i artistes que treballen a les principals institucions educatives. Els guardons pretenen destacar les fites aconseguides per estudiants i professors a l'hora de combinar de forma dinàmica la tecnologia i les arts creatives. El concurs exposarà projectes individuals i de grup creats amb el software d'Adobe, i enguany la temàtica s'engloba sota el títol "Crea les teves ales i vola" (Create your wings and fly). Aquesta és la competició més important per a estudiants d'ensenyament superior en disseny, cinema i mitjans interactius.

La inscripció en el concurs és gratuïta i està oberta a tots els estudiants i el professorat d'institucions d'educació superior de tot el món. Els participants poden presentar-se a qualsevol d'aquestes categories:

- Suports Multimèdia interactius: disseny basat en l'explorador, desenvolupament d'aplicacions, disseny de dispositius mòbils, disseny i desenvolupament de jocs, innovació de suports multimèdia interactius en el sector educatiu...

- Animació i Vídeo: animació, acció interactiva, gràfics en moviment, innovació d'animació i vídeo en el sector educatiu.

- Suports tradicionals: il·lustració, empaquetat, fotografia, comunicacions impreses, innovació de suports tradicionals en el sector educatiu.

Per a més informació sobre les bases del concurs, us podeu adreçar a aquesta pàgina web:

PREMIS DE DISSENY ADOBE 2012