Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  III Premi Enginyeria Solidària
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 01-04-2015 al 30-04-2015

Ingeniería Sin Fronteras (ISF) convoca el III Premi Enginyeria Solidària. L'objectiu del certamen és difondre el potencial que té l'enginyeria com a eina de transformació social, en qualsevol lloc del món, i en la defensa i posada en pràctica dels drets humans.

Qualsevol estudiant de qualsevol Escola d'Enginyeria o Arquitectura de tot l'Estat espanyol pot concursar en les modalitats de Treballs Final de Carrera o Grau o Tesi de Màster, defensats durant 2014.

El període de participació està obert fins al 30 abril 2015.

Gràcies a la col·laboració de diferents Col·legis d'Enginyeria i empreses del sector, hi haurà premis de 500 euros.

Més informació:

III Premi Enginyeria Solidària

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades