Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Jornada de Coneixement 1,2, 3...Emprèn!
Estudiants de nou ingrés
Data: 14-04-2016
Hora: 09:30

El proper 14 d’abril, entre les 9.30h i les 14h, se celebrarà a l'Aula Magna de la Facultat de Econòmiques de Barcelona (UB) la Jornada de Coneixement 1,2, 3... Emprèn! És una jornada totalment gratuïta, oberta a tothom i especialment adreçada a joves de 22 a 27 anys.

La sessió estarà dividida en 2 blocs:

• El primer s’abordarà amb 7 ponents aquells factors indispensables a l’hora de engegar un projecte emprenedor.
  • El segon va adreçat directament a conèixer l’experiència de 6 emprenedors de renom, pors i reptes que han tingut i tenen encara.
A més a més, al llarg de la jornada, els candidats podran presentar en format video-picth les seves idees i/o projectes empresarials. Un total de 20 idees seran seleccionades per un comitè i accediran, pels voltants del 19 de maig, a una sessió de 5 hores de formació Lego-Canvas, per aterrar la idea en aquest model. 7 d’aquests projectes podran participar en una jornada amb emprenedors d’altres països mediterranis.

Més informació i inscripcions:

Jornada de Coneixement 1,2, 3.... Emprèn!

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?