Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Hello World 2016
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: 28-06-2016
Lloc: Arts Santa Mònica (La Rambla 7, Barcelona)

El proper dimarts 28 de juny, de 10:00h a 21:00h, el Centre Cultural Arts Santa Mònica, acollirà ‘Hello World’, la trobada d’estudiants i de la indústria dels videojocs, organitzada per Gina Tost, comunicadora, periodista i professora del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM, especialitzada en aquest sector.

En aquest acte participaran estudiants dels quatre principals Graus de Videojocs de Catalunya, entre els quals, es trobaran els alumnes del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de l’ UPC, professors del sector així com els professionals de la indústria. Per tant, es tracta d’una molt bona oportunitat per conèixer amb qui compartiràs el teu futur laboral. A més, tot tindrà lloc en un ambient molt relaxat, compartint unes cerveses i una bona estona de distensió.

Més informació:

Hello World 2016

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades