28-06-2016
Arts Santa Mònica (La Rambla 7, Barcelona)

Hello World 2016

El proper dimarts 28 de juny, de 10:00h a 21:00h, el Centre Cultural Arts Santa Mònica, acollirà ‘Hello World’, la trobada d’estudiants i de la indústria dels videojocs, organitzada per Gina Tost, comunicadora, periodista i professora del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM, especialitzada en aquest sector.

En aquest acte participaran estudiants dels quatre principals Graus de Videojocs de Catalunya, entre els quals, es trobaran els alumnes del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de l’ UPC, professors del sector així com els professionals de la indústria. Per tant, es tracta d’una molt bona oportunitat per conèixer amb qui compartiràs el teu futur laboral. A més, tot tindrà lloc en un ambient molt relaxat, compartint unes cerveses i una bona estona de distensió.

Més informació:

Hello World 2016