Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Dia mundial del patrimoni audiovisual a Terrassa
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: 27-10-2017
Hora: 09:00

El divendres 27 d'octubre se celebra el "Dia Mundial de l'Audiovisual", una jornada de contingut pedagògic en diversos espais de Terrassa. Es realitzaran accions a 8 centres educatius i socials de la ciutat amb projeccions comentades sota el títol "122 anys d'imatges en moviment".

Terrassa, com candidata a formar part de la Xarxa Creativa de la UNESCO en la secció FILM i, a dies de la resolució final, se suma a les celebracions d'aquesta Diada impulsada des de 2005 per la UNESCO.

Espais i horaris de celebració:

• Col·legi Joan XXIII (Les Arenes) de 9 a 10:30h, ponent: Antoni Verdaguer.
  • Institut Santa Eulàlia (Can Jofresa) de 9:30 a 11:00h, ponent: Ricard Ribera.
  • Salesians-Terrassa (La Maurina) d'11:30 a 13:00h, ponent: Antoni Verdaguer.
  • Institut Terrassa (Centre) de 13:00 a 14:30h, ponent Ricard Ribera.
  • Institut Torre del Palau (Can Boada) de 13:15 a 14:45h, ponent: Antoni Verdaguer.
  • Casal Cívic Can Palet 2 (Can Palet) de 18:30 a 20:00h, ponent: Ricard Ribera.
  • Centre Cívic President Macià (Sant Pere Nord) de 18:30 a 20:00h, ponent: Antoni Verdaguer.
  • Institut Viladecavalls, dilluns 30 d'octubre, de 12:30 a 14:00h., ponent: Antoni Verdaguer

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades