Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Creative CITM "Animation for feature films and videogames"
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: 15-11-2017
Hora: 18:00
Lloc: Sala d’Actes del Vertex - Campus Nord (Planta -1 - Plaça Eusebi Güell 6, 08034 Barcelona)

El proper dimecres 15 de novembre, a les 18h, tindrà lloc a la Sala d’Actes del Vertex – Campus Nord UPC (Planta -1 – Plaça Eusebi Güell 6, Barcelona) el Creative CITM: "Animation for feature films and videogames", a càrrec de Lluís Danti, 3D Animator.

Lluís Danti ens donarà una visió divertida i ràpida sobre com és el treball d’un animador professional, en diferents tipologies de projectes i clients. També compartirà alguns consells professionals als futurs animadors i ens farà una aproximació a alguns dels estudis d’animació més grans del món.

Aquesta conferència es realitzarà en anglès.

El ponent

Després de cursar el Grau en Multimèdia al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM/UPC) i el Màster en Imatges de Síntesi i Animació per Ordinador (Maisca) a la Universitat de les Illes Balears, Lluís Danti va començar a treballar com a animador de personatges en programes de televisió nacionals de dibuixos animats. Després d'aquesta etapa, ha recorregut el món treballant com a animador en alguns dels millors videojocs i estudis de cinema:

• AXIS ANIMATION (2009-2010). Spiderman Shattered Dimensions
  • POLYGON PICTURES (2011-2012). Transformers, Tron Uprising
  • KANDOR GRAPHICS (2012). Justin and the Knights of valour.
  • MEDIA MOLECULE / SONY (2012-2014). Tearaway, Tearaway Unfolded. Dreams.
  • GUERRILLA GAMES / SONY (2014-2016). Horizon Zero Dawn
  • IMAGE ENGINE (2016).  Final Fantasy XV, Logan, Power Rangers.
  • KING / BLIZZARD (2017). Títol pendent d'anunciar.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs al marge d'aquestes línies. Places limitades.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades