• Sou a
  • >>
  • >>
  • Creative CITM "Animation for feature films and videogames"
15-11-2017
Lloc
Sala d’Actes del Vertex - Campus Nord (Planta -1 - Plaça Eusebi Güell 6, 08034 Barcelona)

Creative CITM

El proper dimecres 15 de novembre, a les 18h, tindrà lloc a la Sala d’Actes del Vertex – Campus Nord UPC (Planta -1 – Plaça Eusebi Güell 6, Barcelona) el Creative CITM: "Animation for feature films and videogames", a càrrec de Lluís Danti, 3D Animator.

Lluís Danti ens donarà una visió divertida i ràpida sobre com és el treball d’un animador professional, en diferents tipologies de projectes i clients. També compartirà alguns consells professionals als futurs animadors i ens farà una aproximació a alguns dels estudis d’animació més grans del món.

Aquesta conferència es realitzarà en anglès.

El ponent

Després de cursar el Grau en Multimèdia al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM/UPC) i el Màster en Imatges de Síntesi i Animació per Ordinador (Maisca) a la Universitat de les Illes Balears, Lluís Danti va començar a treballar com a animador de personatges en programes de televisió nacionals de dibuixos animats. Després d'aquesta etapa, ha recorregut el món treballant com a animador en alguns dels millors videojocs i estudis de cinema:

• AXIS ANIMATION (2009-2010). Spiderman Shattered Dimensions
  • POLYGON PICTURES (2011-2012). Transformers, Tron Uprising
  • KANDOR GRAPHICS (2012). Justin and the Knights of valour.
  • MEDIA MOLECULE / SONY (2012-2014). Tearaway, Tearaway Unfolded. Dreams.
  • GUERRILLA GAMES / SONY (2014-2016). Horizon Zero Dawn
  • IMAGE ENGINE (2016).  Final Fantasy XV, Logan, Power Rangers.
  • KING / BLIZZARD (2017). Títol pendent d'anunciar.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs al marge d'aquestes línies. Places limitades.

Tags:

UP