Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Creative CITM "Animation for feature films and videogames"
Estudiants de nou ingrés
Data: 15-11-2017
Hora: 18:00
Lloc: Sala d’Actes del Vertex - Campus Nord (Planta -1 - Plaça Eusebi Güell 6, 08034 Barcelona)

El proper dimecres 15 de novembre, a les 18h, tindrà lloc a la Sala d’Actes del Vertex – Campus Nord UPC (Planta -1 – Plaça Eusebi Güell 6, Barcelona) el Creative CITM: "Animation for feature films and videogames", a càrrec de Lluís Danti, 3D Animator.

Lluís Danti ens donarà una visió divertida i ràpida sobre com és el treball d’un animador professional, en diferents tipologies de projectes i clients. També compartirà alguns consells professionals als futurs animadors i ens farà una aproximació a alguns dels estudis d’animació més grans del món.

Aquesta conferència es realitzarà en anglès.

El ponent

Després de cursar el Grau en Multimèdia al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM/UPC) i el Màster en Imatges de Síntesi i Animació per Ordinador (Maisca) a la Universitat de les Illes Balears, Lluís Danti va començar a treballar com a animador de personatges en programes de televisió nacionals de dibuixos animats. Després d'aquesta etapa, ha recorregut el món treballant com a animador en alguns dels millors videojocs i estudis de cinema:

• AXIS ANIMATION (2009-2010). Spiderman Shattered Dimensions
  • POLYGON PICTURES (2011-2012). Transformers, Tron Uprising
  • KANDOR GRAPHICS (2012). Justin and the Knights of valour.
  • MEDIA MOLECULE / SONY (2012-2014). Tearaway, Tearaway Unfolded. Dreams.
  • GUERRILLA GAMES / SONY (2014-2016). Horizon Zero Dawn
  • IMAGE ENGINE (2016).  Final Fantasy XV, Logan, Power Rangers.
  • KING / BLIZZARD (2017). Títol pendent d'anunciar.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs al marge d'aquestes línies. Places limitades.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?