Gran festa de graduació dels alumnes del CITM

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia va organitzar el passat 1 de desembre al Vapor Universitari de Terrassa la gran festa de graduació que reuneix anualment alumnes, graduats, familiars, professors i amics del CITM. L’acte va ser motiu de celebració per compartir experiències dels alumnes del centre, conèixer nous projectes i alhora celebrar la il·lusió per la nova etapa professional que inicien els graduats i graduades del CITM.

BenvingudaLa jornada es va iniciar amb una benvinguda institucional per part del vicerector d’Estudiants de la UPC, Sisco Vallverdú, el tinent d’Alcalde de l’Ajuntament de Terrassa, Amadeu Aguado, i el director del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia, Magí Lluch-Ariet.

L’acte va estar conduit per l’speaker Albert Murillo, presentador del programa Generació Digital – Catalunya Ràdio.

Graduació_UPC_Terrassa13Les experiències professionals d’èxit de tres alumnes del CITM van donar inici a l’acte, amb dos vídeo speeches i una presentació in-situ. Hi van intervindre Rosa Maria Franco, fotògrafa a Correos, Judit Casacuberta, UX Team Lead i Product Owner a Scytl Secure Voting i Jordi Orriols, d’ONnergy.

EvaBelbelTot seguit es van presentar els Treballs Finals de Grau del curs 2015/2016. Aquest any, per primer cop, hi va haver una votació per part del públic al millor Treball de Final de Grau presentat. El projecte guanyador va ser Alice d’Eva Belbel, que es va endur una Wacom Cintiq 13HD. Tot seguit, es va realitzar el lliurament de diplomes als graduats del curs 2015-2016.

A continuació es van presentar els 11 projectes de treballs d’assignatures desenvolupats al llarg dels diferents cursos dels graus i es van lliurar els 32 diplomes i obsequis UPC als autors dels treballs presentats.

La festa de graduació va estar amenitzada per les interpretacions musicals dels alumnes Ian Fontova, Enric Sans i Carles Bertolín. En acabar l’acte, tots els assistents van poder gaudir d’un pica-pica per continuar la festa en un ambient més distès.

FotoGrup2

Si vols veure la resta de fotos de la FESTA DE GRADUACIÓ del CITM consulta la nostra galeria de Flickr.

GraduacioUPC

No et perdis el vídeo resum de l’acte.

PlayerActeGraduacioCITM