Torna GRAFFIO, el concurs d’il·lustració digital de l’alumnat CITM

Organitzat per CITM Students Community amb el suport de l’empresa XP-PEN, s’obre la 4a edició del concurs GRAFFIO, un espai per donar visibilitat al talent i la creativitat en il·lustració digital de tot l’alumnat CITM.

Aquest certamen, que es consolida en el seu 4t any, vol donar als estudiants del CITM l’oportunitat de difondre els seus projectes d’il·lustració més personals. És per això que el motiu triat en aquesta nova edició gira al voltant del tema: “Més enllà de…”. L’objectiu en aquesta tria és donar total llibertat creativa als participants perquè representin el que creuen que hi ha més enllà del cel, més enllà de l’espai o més enllà de la mateixa imaginació.

Hi haurà quatre guanyadors elegits pel jurat format pels següents artistes: Moy Marco, Miriam Bonastre, Ivan Garcia, Drawill i Alex Soma.

Els premis, cortesia de l’empresa XP-PEN, seran:

• Primer premi: Artist 22 2nd Gen
  • Segon premi: Artist 12 2nd
  • Tercer premi: Deco Pro MW
  • Menció especial: Deco L

Els treballs d’aquests quatre guanyadors s’imprimiran i exposaran al vestíbul Àgora CITM de Terrassa. Els treballs exposats vindran acompanyats amb una targeta on s’esmentarà el creador de l’obra, el grau i el curs, i un codi QR que ens redirigirà a la seva pàgina d’Instagram.

Podran participar en el concurs, i de forma totalment gratuïta, tots els estudiants del CITM.

El termini per participar en el concurs finalitza el 6 de maig de 2024, a les 23:59 h.

L’entrega de premis se celebrarà la penúltima setmana de maig.

Més informació i inscripcions:

4a edició del concurs d’il·lustració GRAFFIO