Reviu l’experiència CITM al Saló de l’Ensenyament 2024!

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia va tornar a ser el protagonista de l’Aula Multimèdia del Saló de l’Ensenyament 2024, la fira més important d’orientació formativa a Catalunya. L’activitat estrella d’aquest any va ser el joc de realitat mixta Ghost Hunters XR, una experiència interactiva fascinant que combinava elements del món real amb elements virtuals.

L’activitat ens proposava convertir-nos en caçadors de fantasmes, situant-nos en una mansió ocupada per unes forces malignes. El repte era atrapar-les i enviar-les de nou a la seva dimensió, vigilant amb les trampes que s’amagaven entre les parets de la mansió encantada, un espectacular espai real decorat amb models impresos en 3D i elements virtuals fantàstics. En una partida de 2 minuts, els dos jugadors havien de cooperar per assolir la màxima puntuació.

Al mateix estand del CITM, els estudiants del grau en Disseny, Animació i Art Digital del CITM van estar fent demostracions en directe sobre disseny i creació digital amb les Cintiqs de Wacom. I a l’espai annex a la zona d’activitats, totes aquelles persones interessades en els estudis de grau en animació, multimèdia i videojocs del CITM van rebre atenció personalitzada de la mà d’alumnes, professorat i equip d’administració del centre.

Pots reviure l’experiència a través d’aquest videoresum. També trobaràs totes les fotografies a la galeria de Flickr del Saló de l’Ensenyament 2024.

VÍDEO DEL SALÓ DE L’ENSENYAMENT 2024