Gerard Toledano, graduat en Fotografia, comparteix la seva experiència al CITM com a expert en CGI

Cada dimecres d’aquest nou curs acadèmic els alumnes del CITM tindran l’oportunitat d’assistir als Coworking Days, unes sessions dins del calendari acadèmic en què es presenten experiències d’èxit i projectes reals del món professional, relacionades amb les àrees de formació del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM). La darrera edició va ser el torn de Gerard Toledano, cap del departament de CGI (Computer Generated Imagery) de l’empresa EGM.

Gerard ToledanoGerard Toledano, exalumne del Grau en Fotografia i Creació Digital al CITM, va exposar en detall com es realitza una campanya en CGI per l’empresa SEAT, un dels clients principals de l’empresa EGM: des de l’encàrrec del client fins tots els detalls tècnics i de gestió que comporta l’elaboració d’una campanya publicitària d’aquest tipus, que inclou tècniques com el 3D o la Imatge Generada per Computadora (CGI), integració d’imatge fotogràfica i retoc publicitari avançat.

La sessió va resultar un èxit rotund i és que una setantena d’ estudiants del CITM, vinculats als tres Graus que actualment imparteix el Centre, varen seguir amb atenció l’exposició d’ en Gerard Toledano, amb qui van poder compartir de forma molt propera inquietuds i comentaris.