El CITM participa al 33 Saló Internacional del Còmic de Barcelona

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) ha estat present en la darrera edició del Saló del Cómic, compartint estand amb la mateixa Universitat Politècnica de Catalunya UPC). El Saló del Còmic, una de les fires més importants de Barcelona, va tancar les seves portes el passat diumenge 19 d’abril, després de rebre més de 113.000 visitants en 4 dies.

Saló CómicLa ciència ficció i la fantasia heroica han estat els eixos temàtics d’enguany, protagonistes de la macroexposició central i de bona part de la programació associada, que ha inclòs xerrades i activitats relacionades amb el món de la ciència i les llegendes.  Amb motiu d’aquesta temàtica, els organitzadors van voler convidar la UPC per tal que els milers dSaló Cómice visitants (entre ells molt públic jove) poguessin informar-se i testejar què fa la universitat en temes com els videojocs, la realitat augmentada o la robòtica.

El CITM, com a centre formatiu especialitzat en tecnologies multimèdia, animació i videojocs, va presentar en la programació del Saló un taller amb el títol Creació i Animació de Personatges Vinculats a la Ciència Ficció, realitzat per Marc Ripoll, professor del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM. Al mateix estand es va presentar també el videojoc Flare of Faith, un joc d’aventura i acció ambientat en un escenari futurista. Aquest videojoc és un projecte que neix del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC, de la mà dels alumnes Quique Grases i Miquel Camacho.